12 Haziran 2008 Perşembe

Derya Baykal motifi



Kırmızı yün ipi ile 10 zincir çektim.3 zincir çektim 3 dolgu yaptım bu3 zincir çekip diğer 3 dolgu yaptım. Ve kabu şekilde 4 tane dolguyu oluşturdum. Beyaz ipe geçiyoruz 3 zincir örüğün tere 3 dolğu yapıp 3 zincir çekip 3 dolgu yapyım. Vve diğer boş yerleri de dolgu ile doldurup bir tur attım. pembe ipe geldiğimde sütaşı nın üzerine su taşı yaptım 3 zincir çektim ortaki boş kareye 3 tane dolgu yaptım ve tekrar 3 zincir çekip su taşı yapıp bir tur attım. başa geldiğim de tekrar bir tane su taşı yaptım 3 zincir çektim 3 dolgu yaptım tekrar 3 zincir çekip 3 dolgu yaptım 3 zincir çekip su taşı yapıp bir tur ttım. Tekrar başa geldiğim de su taşı yaptım 3 zincir çektim 3 karenin içine 3 er dolgu doldurup aralarına 3 zincir çekip su taşımı yapıp bir tur attım . sonra siyah ipe geldiğim de ise su taşının üzerine aynı işlemleri tekrarladım. Motif leri birşleştirip kol payını hesaplayıp aynı atkı örer gibi ördüğünüz zaman kol altlarını diktim. Siz de dikip kendini ze bolero yapabilirsiniz

Hiç yorum yok:

 
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin